Współpraca

Nasze usługi

Audyt:

  • jakościowy;
  • sprzedażowy / przychodowy;
  • dystrybucyjny;
  • Social media;
  • administracyjny;
  • wizja lokalna z analizą konkurencji;
  • “Tajemniczy gość”.

Projekt:

  • doradztwo i udział w kreowaniu konceptu obiektu hotelowego 2,3,4*, biznesowego lub/i konferencyjnego lub/i leisurowego wraz z ich punktami gastronomicznymi, współpraca z architektami;
  • doradztwo i udział w projektowaniu konceptu obiektu hotelowego 2,3,4*, biznesowego lub/i konferencyjnego lub/i leisurowego wraz z ich punktami gastronomicznymi, współpraca z architektami;
  • doradztwo i udział w projektowaniu konceptu gastronomicznego, współpraca z architektami;
  • doradztwo i udział w projektowaniu remontu / modernizacji obiektu hotelowego 2,3,4*, biznesowego lub/i konferencyjnego lub/i leisurowego wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • doradztwo i udział w negocjacji umowy franczyzowej z sieciami międzynarodowymi.

Analiza finansowa:

  • przygotowanie modelu finansowego 5/10/20 lat pod nowy obiekt;
  • przygotowanie modelu finansowego 5/10 lat pod remont / modernizację;
  • przygotowanie rocznego budżetu operacyjnego obiektu hotelowego 2,3,4*, biznesowego lub/i konferencyjnego lub/i leisurowego wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • przygotowanie rocznego budżetu operacyjnego obiektu gastronomicznego;
  • analiza efektywności polityki handlowej wraz z polityką cenową obiektu hotelowego 2,3,4*, biznesowego lub/i konferencyjnego lub/i leisurowego wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • analiza efektywności polityki handlowej wraz z polityką cenową obiektu gastronomicznego;
  • analiza rentowności obiektu hotelowego 2,3,4*, biznesowego lub/i konferencyjnego lub/i leisurowego wraz z ich punktami gastronomicznymi do GOI lub Ebitda;
  • analiza rentowności gastronomicznej do GOI lub Ebitda.

Zarządzanie obiektami hotelowymi:

  • strategia i kampania social media obiektów hotelowych 2, 3, 4 *, biznesowych lub/i konferencyjnych lub/i leisurowych wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • strategia i kampania sprzedażowa obiektów hotelowych 2, 3, 4 *, biznesowych lub/i konferencyjnych lub/i leisurowych wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • strategia i program lojalnościowy obiektów hotelowych 2, 3, 4 *, biznesowych lub/i konferencyjnych lub/i leisurowych wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • przygotowanie procedury operacyjnej i know-how obiektów hotelowych 2,3,4*, biznesowych lub/i konferencyjnych lub/i leisurowych wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • strategia i kampania social media obiektów gastronomicznych;
  • strategia i kampania sprzedażowa obiektów gastronomicznych;
  • strategia i program lojalnościowy obiektów gastronomicznych;
  • przygotowanie procedury operacyjnej i know-how obiektów gastronomicznych;
  • zarządzanie operacyjne obiektami hotelowymi 2,3,4*, biznesowymi lub/i konferencyjnymi lub/i leisurowymi wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • zarządzanie w okresie pre-opening obiektami hotelowymi 2,3,4*, biznesowymi lub/i konferencyjnymi lub/i leisurowymi wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • zarządzanie operacyjne obiektami hotelowymi pod franczyzą  2,3,4*, biznesowymi lub/i konferencyjnymi lub/i leisurowymi wraz z ich punktami gastronomicznymi;
  • zarządzanie w okresie pre-opening obiektami hotelowymi pod franczyzą 2,3,4*, biznesowymi lub/i konferencyjnymi lub/i leisurowymi wraz z ich punktami gastronomicznymi.

Aktualny projekt

Bystra, miejscowość nieopodal Bielska – Białej zyskuje pierwszy hotel marki międzynarodowej. Podpisana umowa z Louvre Hotels Group zapewnia obiektowi logo Golden Tulip. 

HotelLabs prowadzi działania doradcze przy projekcie, m.in. przy planowaniu koncepcji, wyborze operatora hotelu, działaniach pre- i post-openingowych.

Nasze realizacje